- Åh vad jag är glad att sälja den till dig!

Gudrun Sjödéns klubbkort = VUXENPOÄNG! Eller snarare ett steg närmare pensionen, haha. Men det är ju så att jag har handlat där sen jag var sexton år, och alla är ju påväg mot pensionen. Inte bara jag som går med i Gudrun Sjödéns klubb och får ett klubbkort.
Dagen i Stockholm har varit väldigt varm men väldigt trevlig. Vi gick många timmar och träffade på många väldigt trevliga försäljare. Iallafall tre stycken. Jag hämtade hem min jacka och min väska, sen så hittade jag ett roligt tyg som jag ska sy en klänning av antingen under eller efter studietiden!
Vi kom hem rätt nyss, när jag klev av bussen kändes mina skor för trånga och när jag kom hem och hade tagit av mig dem såg jag att de hade svällt två storlekar på höjden. Tänk vad det blir av att gå en massa!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0