Today will be the day the mourning ends

Halsontet har inte släppt, jag fruktar att jag inte kan åka till Stockholmo imorgon. Så typiskt, jag som så gärna ville gå på Dramaten och kolla in Beyond Retro. Appropå second hand så drog jag och Emilia till Myrorna på lunchen, en upplevelse i sig att bara se hur de har gjort om den gamla biografen till en affär. Det var precis så som jag gillar, mycket grejer och många små vrår som man kan fynda i. Och fynd gjorde jag. Två kjolar á 45 kronor kom blev i min ägo. Den ena ska jag sy om till en klänning, får man inte över den över skridskorumpan drar man upp den över tuttarna istället. Den andra kjolen ska jag sy in lite, 




Efter skolan gick jag till sjukhuset för provtagning. Var på väg in genom fel dörr först men hamnade rätt till slut. Jag har aldrig haft problem med sprutor och stick men när jag kom in innan för dörren och såg folk ligga på rad med en nål i armen fick jag kallsvettningar. Det gick bra allting och gick iväg till bussen och åkte hem.


Marit Bergman - Today will be the day when mourning ends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0