Saturday vormittag

Jag tog en cykelsväng idag på förmiddagen/lunchen, det var så förjävligt! Jag bestämde mig för att åka ut mot Bönan, men jag glömde att det var i Strömsbro man skulle svänga ner mot Lervik osv men det hade jag glömt! Jag åkte ända ut till Hille och sen insåg jag att jag hade åkt för långt. Det var kallt, det blåste och mestadels av turen trodde jag jag hade amputerade fingrar och fötter. Väl ute i Bönan blev det en liten paus och lyssna på vågorna :) Sen åkte jag till stan och tog ut pengar och sen åkte jag hem.


På tv nu är det en sån här overklig amerikansk "actionkomedi", en liten kille som slåss mot stora män och han fick dom ur balans genom att slå båda handflatorna mot tinningarna på dom. Inte precis slaget som väntas rädda en person i nöd men det funkade tydligen!

PARTY TONIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0