Oh, vilken härlig dag!

Min morgon började på det underligaste sättet: jag har panelgardiner i mitt rum, svart bakgrund och oranga, bruna och vita blommor. När jag vände mig mot nattduksbordet och skulle stänga av klockan så kollade jag på gardinen, såg den vita blomman och tänkte: - Vad i hela friden har jag en toalettborste bredvid sängen? En upp och ned vänd till och med!
Så klart insåg jag att jag att det bara var min gardin.

När jag kom hem från skolan sprang jag till stan, mötte mamma och gjorde sällskap från stan. Vi hann avverka Alfabetsleken på alla möjliga teman, sjukhusgrejer, idrottspersoner, frukt och grönt, sporter med flera.

http://www.youtube.com/watch?v=mCLbU1NxBhA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0