Måndag

Jag har aldrig i hela mitt liv trott att jag skulle klara av skoldagen efter så lite sömn som jag fick i natt. But I did it! Eller ja ungefär, vi hade ingen Fotografisk bild så jag slutade vid två. Det som följer är bild från arbetsprocessen med balklänningen!





Jag skulle vilja ha en sån lila eller grön jelly bear som hoppar i kanal 5 reklamen innan ett program börjar.  Kanske inte så konstigt, när jag var liten ville jag ha slemmiga fiskdrag som gossedjur om man drog ur kroken.

52 eller 51 dagar kvar har jag hört :)
HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Elinor

WOW syr du din balklänning själv!! :D

coolt!!



har du blivit nå klokare på vad du ska göra efter studenten då? =)

2009-04-20 @ 18:52:07
URL: http://ellenelinor.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var ett projekt jag gjorde, det tog ungefär två veckor tror jag^^ bild kommer senare!



efter studenten blir det folkhögskola nån stans, inte säker på var än bara :)

2009-04-20 @ 20:55:55
Postat av: Elin

Det var ett projekt jag gjorde, det tog ungefär två veckor tror jag^^ bild kommer senare!



efter studenten blir det folkhögskola nån stans, inte säker på var än bara :)

2009-04-20 @ 20:56:34
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0