I Stockholm

Gårdagen spenaders som sagt i Stockholm. Jag var fortfarande sjuk och gick på medicin. Två påsar Riesen, en påse Fishermen's friend, tre äpplen, sju Digestivkex och massa ingefära med socker på hann jag förtära innan vi kom tillbaka till Gävle. Det enda positiva med att vara sjuk är att det finns en bra anledning till att trycka i sig massa gott :)
Inga köp gjordes tyvärr, tidsbristen var ett faktum.
Jag gjorde en väldigt stor tabbe på Medelhavsmuséet och om nu guiden som guidade elver från Gävle skulle läsa det här så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. När man är sjuk och trött och luften är dålig så är det svårt att lyssna, det är då också väldigt lätt att säga opassande saker!
Vi gick också på Dramaten, och det var inte så speciellt som jag hade hoppats. Salen var bara liite större än Gävle Teater och pjäsen var lång och utdragen. Jag har iallafall gått på Dramaten!



I väntan på Go.. eeh Patrik



Fina tjejer och fina träd



På Dramaten, Emilia lyckligt ovetandes om vad som sker i bakgrunden.


Lars Winnerbäck - I Stockholm


Kommentarer
Postat av: ElinTerese

Ja, pjäsen var kanske inte det roligaste jag varit med om... Men med er har jag alltid roligt^^

2009-04-24 @ 13:07:26
Postat av: malin

yay. det var kul :)

härliga bilder

2009-04-24 @ 20:17:05
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0