Friday night

Som vanligt slår rastlösheten igenom på en fredagkväll, konstigt när det inte finns något jag hellre vill göra än att slappa bort kvällen framför tvn och datorn. NICE!

Million Dollar baby är på, såg den när den gick på bio, måste ha varit när jag gick i nian. Hundra år sen. Vi fick våra studentmössor, satte den genast på huvudet när jag kom hem, drog på mig klänningen och skorna för att få in feelingen. försökte mig också på att skriva klart min uppsats men se det gick inte lika bra som att inbilla sig att det var den elfte juni!

Jag har blivit blodgivare. För den goda sakens skull. Jag är egentligen inte så egoistisk att jag ska ha att blod för mig själv, näsblod, mensblod och raksårsblod förblöder man utan någon nytta. Då kan man faktiskt ta reda på det istället. Eller ja alltså inte komma med en kopp nästa gång jag blöder näsblod. Men i vilket fall, det som fick mig att tveka från första början var att jag kommer att bli UTPUMPAD på blod. Man måste ligga med en kanyl i armen och bli utpumpad på blod. Herre gud i himmelen. Fast det är ju för den goda sakens skull. Även om jag är A+

Imorrn blir det party i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0