SUR!

Även fast jag bestämde mig för att inte vara väldigt känslomässig på min blogg så tänker jag vara det nu. Jag är så SUR! Jag är så himla sur. Visserligen ligger det lite ironi i det här, men jag måste sätta ord på hur jag mår just nu. sur kanske inte är rätt ord då, men jag vet inte vilket annat ord jag ska använda.
Min dator är dum. Den äääär såååå duuuum! Det första jag gör när jag tjänar egna pengar är att köpa en ny dator. En bärbar som faktiskt ska kunna vara bärbar som man kan fälla ner skärmen på och gå runt med utan att ha den i ett eluttag hela tiden.
Sen är det jul snart. Det känns inte så bra faktiskt. Jag är bara rädd att det blir himla fel.
Sen är det plugg. Att börja gymnasiet var det mest ohäslosamma beslut jag någonsin har tagit i hela mitt liv! Inte ens nu när det är lov är ju fri, visst har jag bara mig själv att skylla(jag började faktiskt gymnasiet) men ändå. Jag lyckades inte bli av med det innan lovet. Det är jag sur för.
Sen är det mitt rum. Då är jag sur för att det inte blev klart i somras som jag hoppades på. Där är det faktiskt inte mitt fel. Men det är mitt fel att det inte har blivit av nått. För att jag gått i skolan. För att jag började gymnasiet.
Nu är det skidskytte på tv, det ser faktiskt himla kul ut!!
Heja Sverigekillarna som kom på andra plats, det var kul.
Jaa, vad ska jag säga mer. Min blogg kommer nog inte bli så intressant som jag hade hoppats. Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0