Nu stod jag inte emot längre


Nu har jag fallit för grupptrycket och skaffat mig en blogg. Orsaker till att jag inte har gjort det tidigare:
- Tänkte att det inte var intressant att läsa om andras liv och tankar, tills jag kom på mig själv med att följa och läsa ett antal bloggar under ett tag.
-Jag ville inte dela med mig av mina åsikter och tankar, faktum är ju att jag inte behöver skriva ALLT jag känner och tycker.
-Jag hade ungefär 50 minuter dödtid innan min första lektion och jag hade ingenting att göra.

Det återstår bara att se hur länge jag tycker att det här är kul, som allt annat ;)

Nu måste jag bara komma på en käck(?)/cool/tuff avslutningshälsning och signatur.

Kommentarer
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 10:47:56
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har gjort raka motsatsen, tagit bort skiten! :)

2008-12-11 @ 22:13:03
Postat av: Elinfo

ja vi får väl se hur länge det är kul ;)

2008-12-11 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0