Handywoman

Tills jag kommer på nått bättre att skriva om tänker jag därför redogöra för hur det går med mitt rum. I ett halvår har det varit ofärdigt och efter som jag ska få hem en liten kines så tänkte jag att mitt rum borde vara klart tills hon kommer.
Nu ska vi se, jag började precis i början på lovet, kommer inte ihåg vilken dag. Igår spacklade jag och målade hela dagen och idag kom bror förbi, eller han kom inte riktigt förbi. Han kom hit klockan 10 och åkte klockan 18, så han stannade här hela dagen och hjälpte mig att tapetsera.  Det som är kvar att göras är att slipa österväggen, måla den två gånger, och sen upp med tapeter där med! Sen är det klart. Faktiskt är det så att när man väl tar tag i saken så går det riktigt bra och man blir klar fort. Men jag skulle nog ändå aldrig kunna bli hantverkare. Snickare eller målare är nog ingenting för mig, jag vill ju bara bli klar så fort som möjligt, tänk om jag skulle ha det som arbete, bara vill bli klar så fort som möjligt. Det ger ju ingenting.
Äh i vilket fall jag är snart klar.

God jul i efterskott föresten ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Joina på spinning du. tror det kostar 70 kr om man inte är medlem. blir ju billigare med kort.

2009-01-07 @ 15:40:13
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0