OJ!

Ibland går tiden så fort att man glömmer bort allt. I princip. Eller ja, inte allt, men sådana saker som att blogga och boka tvättid för helgen. Nu har jag ju i och för sig gjort bägge så då är det nog något annat jag har glömt.

Datasalen stänger om fyra minuter så jag måste fatta mig kort. Eller inte skriva överhuvudtaget. Äääääääh.
I vilket fall: mitt tredje plagg är färdigt!! En tunika blev det av ett gammalt lakan som jag hittade på Kupan.

Jag hade ett mycket känsligt ögonblick idag. Vi fick se förra årets kulls modevisning. Konstigt att jag blir så känslosam av att se resultatet av något som folk har åstadkommit, jag satt faktiskt och grät i klassrummet och kan inte mer än längta tills vi får börja med vår egen kollektion! AWESOME!

Nej, nu ska jag sova. Och komma på alla viktiga grejer som jag har glömt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0