Linfrön

Det här med lov. Räknas det verkligen som lov när kroppen fortfarande är inställd på kl 6:15 för morgonpromenad? Nja, alltså sovmornar är ju inte att tala om men faktum är att jag kan ju gå och lägga mig en stund på eftermiddagen. Men lite sturt var det ju att vakna klockan 7 i morse och sen inse att klockan är 6. Den enda dagen man får sova en timme längre utan att det gör något vaknar jag klockan 7. Eller 6.
     Men vad är egentligen lov när skolan är kul? Jag har varit hemma i en och en halv dag och känner faktiskt ett stort behov av att breda ut ett stort tyg och klippa och sy och så blir det någonting. Not gonna happen. Why?
På ett sätt vill jag har kvar kreativiteten för själva sömnaden där uppe. Jag får under lovet underhålla mig med att sticka. Och jag ska verkligen inte klaga: jag har en massa kul grejer att göra :)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0