hejhopp i lingonskogen

Nu väntas ett sånt där tråkigt blogginlägg, typ det jag har gjort i helgen. Eller så kan jag kanske försöka vända det till något roligt? Jag har faktiskt gjort en hel del kul grejer i helgen.
Om vi börjar med fredag:
Efter missöden med sjalen så åkte vi och handlade och senare på kvällen gick vi ut på krogen. Mycket kul.
Ja det var typ fredag.
Om vi fortsätter med lördag:
Långpromenad med Kombo, lunch och sen storbak! Tekakor och Daimkrokanter. (De sistnämnda smakade inte särskilt mycket Daim efter felberäkning av mig. Men vi behövde helt enkelt energin för att klara av att baka kakorna.) Sen var det PR-kväll nere i byn och promenad hem.
Sunday, bloody Sunday:
Tvättid klockan åtta, ogilla. Städning, matlagning. Efter alla köksincidenter är jag numera livrädd för att laga mat. Blev tvungen att ringa hem och fråga om kidneyböner kan sprängas i ugnen om man har dem i potatisgratäng. För er som undrar: nej det gör dom inte!

Det är tänkt att vi ska gå på promenad. Vi har iallafall tänkt.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hm? Loppisar...

Nä, det är nog de vanliga. Erikshjälpen och Myrorna. Stå i kö till Erikshjälpen, kom inte tre minuter efter öppning, då har de bästa grejerna gått!



SKulle gärna gå på loppisar, men jag jobbar ju i Falun, vettu. Om du inte vill gå på Erikshjälpen nu på lördag, alltså i övermorgon? Då går jag dit, står utanför 09.55. Lördagen därpå vet jag inte om det är öppet, men då har jag besök och vet inte om jag går dit.

2009-10-22 @ 18:31:24
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0