Downstairs people

Ha överseende med eventuella grammatiska fel, det är svårt att koncentrera sig när favoritmusik spelas på radion.

Vilken underbar vecka! Inspirationen bara flödar, jag sitter uppe sent på nätterna och går upp tidigt, allt för att få pyssla så mycket som möjligt!
Flera gånger på lovet har det hänt att allt bara har klickat. Jag köpte en klänning på loppis (ÅTTA YNKA KRONOR!!), den är min nya favorit. Tänk jag drog med mig en jäkla massa kläder hit och det enda jag har använt är den klänningen och min nya tunika. Saker jag har köpt under lovet.
Ja men som sagt; allt har bara funkat! Kläder, möten, pyssel!! ALLT! 

Igår var det torsdag och jag upptäckte att lovet snart var slut. Som en inprogramerad reaktion till ledighetens slut svor jag och fick lite ont i magen. Efter några minuter tänkte jag: - Men varför känner jag så här? Jag har haft ett kul lov som är på väg att ta slut. Men hallå? Jag har ju väldigt väldigt kul under den tiden som jag inte har lov också!

Efter det här lovet tror jag faktiskt att Gävle har växt lite hos mig.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0