Student 2009

När jag gick i ettan i lillskolan var det några tjejer i min klass som sjöng: - Vi har tagit studenten, vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra. Då sa jag: - Nej det har ni inte. - JOHO, i smyg, fick jag till svar.
Jag bestämde mig tidigt att det inte skulle smygas med att jag tog studenten, jag tror inte nån kunde undgå hur lycklig jag var över att den här dagen inträffade. Efter all magkatarr, stress och skit släppte jag allting och kunde fokusera på min underbara klass. Jag menar verkligen att det finns ingen bättre klass man kan ta studenten med. Hemma fick jag spendera tiden med min älskade familj och våra vänner. Bästa dagen i mitt liv.










Kommentarer
Postat av: ElinTerese

Helt sjukt jävla underbar klass, och helt sjukt jävla underbar dag!! PUSS!!!

2009-06-15 @ 10:25:36
Postat av: Ulrika

Otroligt tjustigt du var! (Är!) Grattis till studenten!



Körteori kan ju vara bra, men varva det lite med loppisar där emellan. Dock kan du komma vid halv elvasnåret till Erikshjälpen... Alternativt kan du plocka på dig grejer till mig om du är där först, så kan jag ta något till dig. Vi kanske ska messa varandra innan, så vi vet om vi ska dit?

2009-06-16 @ 15:41:58
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0