Nyponbuskar, nyponbuskar

Denna torsdag började ovanligt tidig och hela förmiddagen spenderades i Hälsingland. Jag träffade Elin G och vi slirade runt tillsammans på halkbanan utanför Bollnäs. Aldrig trodde jag skulle klara av att behålla lugnet, har varit på helspänn ända sen Elin Ö kom tillbaka efter sin halkkörning och berättade om allt bilslirande. Det var faktiskt väldigt kul och nu är jag en halkkörning närmare körkortet. Imorgon i ottan far vi till Dalarna för midsommarfirande. För första gången i mitt liv ska jag ha folkdräkt på mig, har ett litet problem med skorna bara. De som var till dräkten är alldeles för små och Converse är nog inte så passande. Jag kommer nog på något.
Lillbror Totte följer också med, hoppas på att kunna få några fina bilder.

Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0